TranzAlpine treinreis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Mies Bunschoten - WaarBenJij.nu TranzAlpine treinreis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Mies Bunschoten - WaarBenJij.nu

TranzAlpine treinreis

Door: Mies en Robert

Blijf op de hoogte en volg Mies

06 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Op aanvulling van het eerder geschreven verslag onder de titel camper ophalen nog even wat hoogtepunten van de treinreis.
Het was echt helemaal geweldig. Wat hebben we genoten. De weersvooruitzichten waren niet heel erg goed, gelukkig hadden ze het bij het KNMI behoorlijk mis. Het was prima weer voor in de trein met, door de vaak strak blauwe hemel, adembenemende vergezichten. We proberen wat foto's toe te voegen.
Door dat we een overstaptijd van een dikke 4 uur hadden konden we de omgeving van Arthurs Pass nog even lekker bekijken en ook nog in het zonnetje wandelen.
Kortom een heerlijke lange dag genoten!!!

• 06 Februari 2014 - 10:44

Roel En Astrid:

Wat een schitterend uitzicht.Wat een prachtige natuur. Overweldigend.
    Als je daat staat voel je je waarschijnlijk heel klein. Wij genieten over jullie schouder mee.

Doeiiiiiiiiii

• 06 Februari 2014 - 17:01

Monique:

Wat gaaf! Die foto s zijn echt leuk om te zien! We kijken inderdaad op deze manier lekker met jullie mee!

• 06 Februari 2014 - 21:55

Caroline:

Hallo Robert en Mies, leuk wat van jullie te horen en zien. Zo reizen we inderdaad een beetje met jullie mee. Wat een belevenis zeg . En die camper super groot. Nou geniet maar lekker en wij blijven jullie volgen vanuit een regenachtige Vinkeveen. Veel liefs

• 09 Februari 2014 - 16:58

Willemijn:

Lieve Mies en Robert,

Leuk om wat van jullie te horen en wat een mooie foto's!!
    We volgen jullie berichten
    Heel veel plezier en geniet er van..

Veel liefs
    Fam. Freriks