Fairlie - Reisverslag uit Fairlie, Nieuw Zeeland van Mies Bunschoten - WaarBenJij.nu Fairlie - Reisverslag uit Fairlie, Nieuw Zeeland van Mies Bunschoten - WaarBenJij.nu

Fairlie

Door: Mies en Robert

Blijf op de hoogte en volg Mies

07 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Fairlie

Vandaag een reisdag van Christcurch naar Fairlie. We hebben vandaag een kleine 200 kilometer gereden door een mooi afwisselend landschap. We hebben genoten van de vergezichten en het glooiende terrein. In het begin wel weer wennen aan links rijden maar het was een weg met weinig afslagen zodat ik steeds achter de voorgangers aan kon. Ik moet zeggen het vrachtverkeer rijdt aardig door! Het zweet heeft toch een paar keer in mijn handen gestaan, helemaal toen we een brug met 1 rijbaan tegen kwamen. Gelukkig kreeg ik voorrang! We hebben vast kunnen wennen aan de bergen, met vele bochten. Als bijrijder is dat best spannend. Nadat we aan gekomen zijn op een mooie camping hebben we foto's gemaakt van ons tijdelijk thuis!!!! Ondanks dat het geen RIU hotel of villa met privé zwembad is genieten we volop!
Morgen gaan we op weg naar Mt. Cook.

Groet uit een bewolkt, maar korte broeken weer NZ.

R&M

• 07 Februari 2014 - 11:12

Frank En Monique :

Hallo Nieuw Zeeland, hier slecht, nat weer. Blij te horen dat jullie in ieder geval een korte broek aan kunnen! Ben gisteren met Noor naar Soof geweest, leuke film, erg gelachen.
    Geniet maar lekker, en vooral voorzichtig met die enorme wagen! X