Fairlie - Reisverslag uit Fairlie, Nieuw Zeeland van Mies Bunschoten - WaarBenJij.nu Fairlie - Reisverslag uit Fairlie, Nieuw Zeeland van Mies Bunschoten - WaarBenJij.nu

Fairlie

Door: Mies en Robert

Blijf op de hoogte en volg Mies

07 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Fairlie

Vandaag een reisdag van Christcurch naar Fairlie. We hebben vandaag een kleine 200 kilometer gereden door een mooi afwisselend landschap. We hebben genoten van de vergezichten en het glooiende terrein. In het begin wel weer wennen aan links rijden maar het was een weg met weinig afslagen zodat ik steeds achter de voorgangers aan kon. Ik moet zeggen het vrachtverkeer rijdt aardig door! Het zweet heeft toch een paar keer in mijn handen gestaan, helemaal toen we een brug met 1 rijbaan tegen kwamen. Gelukkig kreeg ik voorrang! We hebben vast kunnen wennen aan de bergen, met vele bochten. Als bijrijder is dat best spannend. Nadat we aan gekomen zijn op een mooie camping hebben we foto's gemaakt van ons tijdelijk thuis!!!! Ondanks dat het geen RIU hotel of villa met privé zwembad is genieten we volop!
Morgen gaan we op weg naar Mt. Cook.

Groet uit een bewolkt, maar korte broeken weer NZ.

R&M

  • 07 Februari 2014 - 11:12

    Frank En Monique :

    Hallo Nieuw Zeeland, hier slecht, nat weer. Blij te horen dat jullie in ieder geval een korte broek aan kunnen! Ben gisteren met Noor naar Soof geweest, leuke film, erg gelachen.
    Geniet maar lekker, en vooral voorzichtig met die enorme wagen! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Fairlie

Mijn eerste reis

eerst nieuw zeeland dan de cook eilanden

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2014

Weer thuis

09 Maart 2014

Laatste dagen Cook eilanden

08 Maart 2014

Aitutaki

04 Maart 2014

Cook Islands

02 Maart 2014

Laatste dag motorhome
Mies

Actief sinds 23 Dec. 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 15559

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

23 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

02 Februari 2014 - 11 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: