Golden Bay - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Mies Bunschoten - WaarBenJij.nu Golden Bay - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Mies Bunschoten - WaarBenJij.nu

Golden Bay

Door: Mies en Robert

Blijf op de hoogte en volg Mies

17 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Takaka

Vanmorgen laat wakker geworden, 8.15 uur. Misschien dat het geluid van de zee ons lekker door liet slapen. Een andere reden kan zijn dat Mies vannacht weer naar de radio heeft geluisterd om de overwinning van Jorien en de andere dames te beluisteren.
Lekker in de zon ontbeten. Daarna boodschappen gedaan. Vervolgens een lange autorit voor de boeg. Het eerste stuk was fantastisch mooi, het staat ook bekend om zijn schoonheid, de zogenaamde Buller Gorge road. Je rijdt een heel stuk langs de rivier de Buller. De weg was soms best smal. Het blijft ons verbazen dat de lokalen erg hard rijden, zo ook enorme vrachtwagencombinaties. Deze enorme vrachtwagens zie je in NL weinig rijden. Nadat we 275 van de 325 km hadden afgelegd moesten we nog even een 'heuveltje' over. Ik denk dat het maar 25 haarspeldbochten naar boven waren en evenzovele naar beneden. Volgens het boekje 100% NieuwZeeland zijn het 290 bochten!!!!!!!! We zaten er maar een paar naast.
We staan nu op een mooie grote camping, bijna op het strand.
Morgen willen we op avontuur in het Abel Tasman National Park.

We melden ons weer.
M&R

  • 17 Februari 2014 - 12:17

    Astrid En Roel:

    Lieve Mies en Robert,

    Het reisverslag van jullie is zo goed, dat wij werkelijk met jullie meekijken vanuit jullie camper.
    Wat een prachtige natuur daar in Nieuw Zeeland.
    Robert je laat Mies toch niet te veel lopen in de bergen.

    We hebben niet zo veel tijd om de reisverslagen te lezen. omdat de Nederlandse schaatsers zo goed zijn dat we veel naar de t.v. kijken wie er nu weer een plak heeft gewonnen.
    Geniet nog van al dit moois M en R.

    Heel veel groeten van Astrid en Roel

  • 17 Februari 2014 - 13:47

    Edward:

    Jullie hebben het prachtig, leuk om je verhalen te lezen. geniet er lekker van samen. We horen wel weer waar je zit !
    Lieve groet ook van Pauline

  • 17 Februari 2014 - 14:42

    Diana:

    Wat is dit leuk zeg om jullie zo te volgen! En het is inderdaad een prachtige natuur zeg, ik begrijp dat iedereen dat zo prachtig vind. Maar die lange auto ritten zeg ik vind dat al een prestatie!!! Als ik de ene dag 2 uur naar Groningen en de volgende dag weer terug vind ik dat al een heeeeeel eind ha aha.
    Maar blijf vooral genieten zo en ik blijf jullie met heel veel plezier volgen. Hele dikke kus van mij Groetjes Diana

  • 17 Februari 2014 - 16:22

    Arie En Ria:

    Wat een mooie plaatjes van jullie reis, ruimte , natuur, we genieten mee
    De mensen waar ik nu werk zijn er ook geweest en heb ook foto's bij hun gezien die jullie ook hebben
    Stoer Robbert om met de camper al die haarspeltbochten te rijden, voorzichtig hoor !!
    Ga lekker verder genieten

    Liefs uit Wilnis

  • 17 Februari 2014 - 17:00

    Monique :

    Schitterende foto's! Wat mooi die pancakerotsen!! En die regenboog in dat omhoog komende water! Tjonge wat zullen jullie genieten van al dat natuurgeweld! Behalve dan die enge bochten... Xx

  • 17 Februari 2014 - 22:55

    Sanenden:

    Lieve Mies en Robert,

    Wat is het toch heerlijk jullie verhalen te lezen en de schitterende foto's te bekijken. Dit geeft samen een goed beeld van wat jullie meemaken. Wat is het toch een gaaf land. Leuk dat jullie zo regelmatig een korte update sturen. Zo blijven we goed op de hoogte en is net of jullie helemaal niet weg zijn. ;-)

    Nou geniet lekker verder en ik verheug me al op het volgende bericht, met foto's.

    Heel veel liefs,

    Sandra en Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Takaka

Mijn eerste reis

eerst nieuw zeeland dan de cook eilanden

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2014

Weer thuis

09 Maart 2014

Laatste dagen Cook eilanden

08 Maart 2014

Aitutaki

04 Maart 2014

Cook Islands

02 Maart 2014

Laatste dag motorhome
Mies

Actief sinds 23 Dec. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 15592

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

23 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

02 Februari 2014 - 11 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: