Ohakune - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Mies Bunschoten - WaarBenJij.nu Ohakune - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Mies Bunschoten - WaarBenJij.nu

Ohakune

Door: Mies en Robert

Blijf op de hoogte en volg Mies

24 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Ohakune

Vanmorgen alles weer ingepakt en op weg gegaan voor de nodige kilometers. Het was vannacht koud, maar we hebben wel lekker buiten kunnen ontbijten. We hebben bedacht om vandaag maar eens flink wat kilometers te maken. Het stuk tussen Wellington en Taupo vinden we niet zo heel interessant. Daar boven vindt je de vulkanen en geisers, die wij zeker de moeite waard vinden om te bekijken en ervaren.
We hebben vandaag zo'n 350 kilometer gereden, wat goed was voor dik 6 uur onderweg. De weg was vandaag redelijk vlak en landelijk. Je zou haast kunnen zeggen een beetje saai. We hebben vandaag weinig nieuwe dingen gezien. Ook het Noordereiland heeft bergen met sneeuw. Op een van die bergen (een vulkaan) de Mt. Ruapehu, kijken we vanaf onze camping uit. Vandaag weer zon, maar de avonden koelen snel af. Voor de komende nacht ligt de extra deken al klaar.
Helaas kunnen we geen gewone mail meer ontvangen. Gelukkig kunnen we wel jullie reacties op ons reisverslag zien. Het lezen van deze reacties is vaak erg leuk. Dus ga daar lekker mee door als je dat leuk vindt.

We melden ons wel weer.
Laterrrrrrr........

• 24 Februari 2014 - 17:05

Monique:

Tuurlijk gaan we gewoon door met jullie te mailen via dit gezellige reisverslag! Hadden jullie de iPad een keer helemaal uit gezet? We hebben nog drie weken tegoed natuurlijk dus het zou jammer zijn als het dat is! Wat goed dat jullie zo ver hebben gereden, en toch zo snel ;-), zeker zonder bergen? Geniet nog maar even lekker door, vooral met het buiten ontbijten! Dikke kus.

• 24 Februari 2014 - 18:51

Astrid En Roel:

M en R,
    Wat jullie allemaal beleven is ongelooflijk.
    Als het te koud is kunnen jullie toch gewoon in de camper ontbijten tussen wilde dieren.
    En dan in een Nederlandse winkel boodschappen doen is wel erg leuk.
    Robert de pindakaas was al op zeker.

Heel veel plezier en geniet van alles wat jullie zien.

Veel liefs van Astrid en Roel

• 25 Februari 2014 - 12:05

Monique:

Hee Robert, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag met Mies samen en natuurlijk nog een paar lekkere weken! Dikke kus, van ons allemaal!

• 25 Februari 2014 - 19:51

Tilly En Henk:

Robert, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Een fijn dag!!

• 26 Februari 2014 - 11:45

Nick En Margrietha:

Ha Robert en Mies.
    Leuk jullie berichten te lezen. Zo is de andere kant van de wereld toch heel dichtbij.. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! We hebben de taart bij je voor de deur gezet. Die haal je toch wel even op?....

Veel plezier nog in de komende dagen!

Nick

• 26 Februari 2014 - 18:49

Peter En Olga En Meiden:

Ja er is er weer een jarig......
    gefeliciteerd.
    namens de fam. Freriks
    Jullie schrijven heel leuk......
    Leuk om te lezen.
    Vandaag geen koor, helemaal niet erg.Het is bij ons voorjaar, heerlijk weer, lekker in de tuin gewerkt.
    Morgen met Luus ergens lekker lunchen, Luus heeft vakantie.
    Willemijn zit ver weg, in Jordanië
    Groetjes van marijne, die nog steeds blij is met AJAX.
    Gr. en liefs van OLga en Peter