Weer thuis - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Mies Bunschoten - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Mies Bunschoten - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Mies

14 Maart 2014 | Nederland, Vinkeveen

Kia Orana

Op maandag 11 maart zijn we weer veilig thuis gekomen. Het was best wel een vermoeiende vliegreis. Zoals ik al eerder vermeld had was het naar L.A. ruim 10 uur vliegen. We vertrokken iets te laat maar kwamen precies op tijd in L.A. aan. We hadden de mazzel dat we andere plaatsen kregen. In plaats van twee plekken bij het raamzijde, nu drie plaatsen midden in. Dat betekent dat we ruimer zaten, niet verkeerd voor een nachtvlucht. Nadat we in L.A. aankwamen hadden we bijna 2,5 uur de tijd om over te stappen. Je zou denken ruim voldoende. Maar de Amerikanen houden er nogal strenge controles op na! Van de ene lange rij bij de paspoort controle naar de volgende lange rij bij de bagage controle. Al met al hielden we 15 minuten over om te shoppen.
De vlucht van L.A. naar Amsterdam werd weer een nachtvlucht. Gelukkig hadden we van te voren de zitplaatsen al ge-upgraded. Dat betekende lekker veel beenruimte. Na weer ruim 10 uur vliegen zijn we mooi op tijd geland in ons kleine kikkerlandje.

We kijken terug op een geweldig, fantastische, onvergetelijk mooie reis. We hebben heel erg veel gezien. Genoten van alle indrukken, zoals adembenemende vergezichten, mooie stranden, indrukwekkende gebouwen, prachtige natuur, gezellige mensen en teveel om op te noemen.

We willen iedereen die met ons meegeleefd heeft ontzettend bedanken. Speciaal de vele reacties op ons reisverslag vonden we erg leuk. Met name de vele felicitaties stelden we zeer op prijs. Zodoende was Nederland met alle familie, vrienden en bekende toch iets dichterbij.

Aere Ra en Meitaki

Mies en Robert

• 15 Maart 2014 - 13:53

Astrid:

Lieve Mies en Robert,
    Wat was het super om die mooie verhalen en die prachtige foto's van jullie te lezen en te bekijken.
    Geweldig om zo met jullie mee te kunnen leven.
    Hebben jullie al heimwee naar NZ? Ik zou het denk ik wel hebben ;-)
    Geniet er ook weer lekker van om thuis te zijn bij de mensen die dicht bij jullie staan.
    Dikke knuffel
    Gerralt, Astrid, Luuk en Tim

• 26 Mei 2014 - 19:18

Sander, Iris En Tom :

Hoi Mies en Robert, met veel belangstelling hebben we jullie reis verslag gelezen! Jullie hebben vele mooie dingen gezien en prachtig gefotografeerd! We zijn altijd gek op natuur foto's en die waren er genoeg. Een reis om nooit te vergeten, ben benieuwd wat de volgende bestemming wordt!
    Groetjes van ons en kusje van Tom